Vormgeving

Vormgeving

INDEPT verzorgde voor verschillende bedrijven en events de communicatie-uitingen in tekst, beeld en vormgeving. Merken, merknamen, teksten, beelden, zowel online als offline. In B2B als B2C markten. INDEPT bedenkt, creëert en communiceert het naar en binnen de doelgroep.

E-Catch Recruitment event

E-Catch Recruitment event

E-Catch Events is een onderdeel van E-Catch Recruitment. D.m.v. het organiseren van een maatwerk event voor een opdrachtgever komen potentiële werkgever en kandidaten tezamen op een event. Denk hierbij aan een Aston Martin race op het racecircuit van Zandvoort of aan een zeilwedstrijd op het IJsselmeer met Lemster Aken. Tijdens deze meet & greet kan…

Geef me de Vijf

Geef me de Vijf

Stichting Collusie is vanaf de oprichting (1990) een goede doelen organisatie (ANBI) met een sociaal maatschappelijke functie, namelijk het actief inschakelen en ondersteunen van de ‘onderkant van de samenleving’. Voor de stichting ontwikkelde INDEPT, aan de hand van het 9-stappenplan, een strategie waarmee nieuwe opdrachtgevers geworven werden. Met ‘Geef me de Vijf’ werden potentiële klanten…

Amsterdam SAIL

Amsterdam SAIL

Klassieke schepen, grote jachten, roeiboten of een enkele sloep. Alles wat varen kan doet de Amsterdamse wateren aan tijdens SAIL. Ook de NDSM Haven is hier intensief bij betrokken. Met als thuisbasis de NDSM Haven voeren op regelmatige basis verschillende schepen af en aan naar de Tall Ships in de IJ-haven.  

GAC Conference

GAC Conference

Voor een internationaal congres van GAC en Partner Power International verzorgde INDEPT het sociale programma. In samenwerking met sloepenvereniging Amsterdam werd een spectaculaire sloepenrace georganiseerd door de grachten van Amsterdam. De groep werd ondersteund door een begeleidende boot die de race volgde. Tijdens het diner, midden op Amsterdam CS, werden de winnende sloepen gehuldigd met…

Microsoft DevDays

Microsoft DevDays

Een specifiek evenement waar developers en IT-professionals worden samengebracht om te praten over en te luisteren naar de nieuwste ontwikkelingen op hun vakgebied. Maar liefst 4000 bezoekers weten jaarlijks hun weg naar Amsterdam te vinden. En niet voor niets natuurlijk! Het tweedaagse congres biedt Microsoft een uitgelezen kans haar nieuwste ontwikkelingen te presenteren, belangrijke partners…